Mi a SEO tárhely?


Egy tárhelyen lehet több honlapod 3 egyedi ip címmel. Egyedi php.ini beállításokkal, támadás szűréssel, honlap gyorsítással és automatizált kulcsszó helyezéssel egybekötve.

Érdekel hogyan fordítsd hasznodra?

Neved:*
E-mail:*

(Ingyenes és bármikor leiratkozhatsz)

server




Minden tárhelyen 3 honlap 3 egyedi IP címmel

SEO Tárhelynél olyan, mintha 3 szervered lenne

Milyen a jó honlap arculat?

2015 Feb 3.

Azt már tudjuk, hogy egy honlap elengedhetetlen egy cég számára. Több lehetőséget ad a reklámozásra, a marketingre. De milyennek kell lennie egy jó honlapnak? Az egy dolog, hogy agyon reklámozzuk az oldalt. Hogy már mindenhol ezt lehet látni. Ám az egész nem ér semmit, ha nincs egy arculata.

Az első és legfontosabb dolog, hogy a designnak illeszkednie kell a céghez. Ez azt jelenti, hogy az illető vállalat izomerősítőket és fehérjéket forgalmaz, akkor ne rózsaszín háttér legyen. Tudni kell, hogy milyen célcsoportot választottunk, és annak kell megfelelni. Ez mindenki jól ki kell válassza, hisz ezen sok múlhat. Sokan úgy oldják meg, hogy adnak egy egyszerű kinézetet az oldalnak. Ez is egy jó megoldás, de nem a legjobb. Az igazság az, hogy nagyon sok honlapnak egyszerű a kinézete, így az már sablonos. Ha sok egyforma dolog van, akkor egy valami belőlük nem marad meg az emberben. Márpedig az elsődleges cél, hogy a honlap megfogja az illető ügyfelet és alkalomadtán visszatérjen. Ezért nem árt valamilyen különleges kinézetet választani, de ne essünk túlzásba! Ne legyen sok, mert az könnyen elijesztheti az ügyfeleket.

A másik nagyon fontos dolog, talán még fontosabb, is mint a kinézet, az a könnyen kezelhetőség. Ez azt jelenti, hogy magától értetődő legyen minden. Nagyon sok olyan oldal van, amin egyszerűen külön feladat navigálni: hadd ne mondjad, hogy azok sikertelenek. Nagyon fontos, hogy az ügyfél találja meg egyből azt, amit keres. Ha van kereső, akkor működjön megfelelően, mert ha hibás, akkor elveheti a használója kedvét. Érdemes a különböző kategóriákat külön beosztani és mindegyikre egy külön hivatkozást beállítani. Azonban ne legyen minden apró dolog külön hely. Egy jó szűrőt is érdemes csinálni. Főleg olyan webáruházakban, ahol több száz termék van. Olyan beállítások kell legyenek, mint ár, termékkategória, mennyiség, stb.

Az információk leadása a harmadik fontos dolog. Az internet hatására az emberek olvasási szokása alaposan megváltozott. Az új generációk már nagyon keveset olvasnak, csakis azt, ami érdekli őket. Általános jellegűvé vált az, hogy ami hosszú, azt nem olvassuk el. Ez Facebook bejegyzéseknél is megfigyelhető, hogy ha már valami több 10 sor, akkor kevesen olvassák el. Éppen ezért nem kell nagyon aprólékosnak lenni. Általában ezt úgy szokták megoldani a cégek, hogy írnak egy rövidebb leírást és ennek van egy bővített változata is. Így aki nem szeret olvasni, az sem lép le a honlapról, de aki több információt igényel, az sem megy el.